The Boy, The Mole, The Fox and The Horse

By: Charlie Mackesy

Category:

Giá VND

Availability: 2

Format: Paperback

ISBN: 9781529105100

Description

The Boy, The Mole, The Fox and The HorseA book for all ages, a book for all time. Adapted into the BAFTA and Oscar winning short animated film. Enter the world of Charlie’s four unlikely friends, discover their story and their most important life lessons.
The boy, the mole, the fox and the horse have been shared millions of times online. They’ve also been recreated by children in schools and hung on hospital walls. They sometimes even appear on lamp posts and on cafe and bookshop windows.
Here, you will find them together in this book of Charlie’s most-loved drawings, adventuring into the Wild and exploring the thoughts and feelings that unite us all. ‘A wonderful work of art and a wonderful window into the human heart’ Richard Curtis
 
Cuốn sách này thích hợp cho mọi lứa tuổi và thời đại, đã được chuyển thể thành một bộ phim hoạt hình ngắn giành giải BAFTA và Oscar. Bạn sẽ bước vào thế giới của bốn người bạn đặc biệt của Charlie và khám phá những câu chuyện và bài học quan trọng về cuộc sống của họ.
The boy, the mole, the fox and the horse đã chia sẻ đến với hàng triệu người trên mạng. Chúng cũng đã trở thành nguồn cảm hứng cho trẻ em trong các trường học, ảnh của sách được treo trên tường của các bệnh viện và thậm chí xuất hiện trên các cột đèn, cửa sổ quán cà phê và hiệu sách.
Trong cuốn sách này, bạn sẽ tìm thấy những bức tranh được yêu thích nhất của Charlie, chúng sẽ dẫn bạn vào một cuộc phiêu lưu đến Miền Hoang Dã và khám phá những suy nghĩ và cảm xúc mà tất cả chúng ta đều có. “Một tác phẩm nghệ thuật tuyệt vời và một cánh cửa tuyệt vời để nhìn vào trái tim con người,” như Richard Curtis đã diễn đạt.
Tác giả: Charlie Mackesy
Ngày xuất bản: 10/10/2019
Số trang: 128 trang
Loại bìa: Bìa cứng

Bookworm Hanoi

Nationwide Shipping

Bookworm Hanoi

Fast Shipping: Same-day Delivery

Bookworm Hanoi

Free Shipping for orders >500k in Hanoi, or >1000k outside Hanoi